Drivers for Change, 
het dhz-retail landschap

De laatste inzichten en horen hoe anderen succesvol blijven...

Dat de retailmarkt enorm in beweging is, daar zijn we ons allemaal van bewust. Het dagelijks leven is veranderd op manieren die enkele maanden geleden nog ondenkbaar waren. De coronacrisis veranderde in no-time ons koopgedrag.

Dus staan we als retailer én fabrikant voor de uitdaging om de snel veranderende markt te blijven voorzien van aantrekkelijke producten en diensten. Dat vraagt om overzicht en actuele inzichten en dat je kunt blijven werken aan toegevoegde waarde.

Deze trendsessie biedt precies dat. 

Op het menu staan vooral inspirerende voorbeelden van vernieuwing, een update van de laatste ontwikkelingen binnen retail en horen hoe anderen succesvol blijven.

Wat zijn de belangrijkste ontwikkelingen in de branche? Welke (internationale) winkels inspireren de Nederlandse markt? Welke rol speelt internet en social media? En hoe vertalen retailers de huidige trends naar toegevoegde waarde? 

 

Deze en andere vragen staan centraal tijdens trendsessie op 9 april a.s.. Aan de hand van voorbeelden uit binnen- en buitenland geven retaildeskundige Manuel Buskop en retail sales lead bij GfK Danny van den Burg je in één ochtend een helder beeld van de (internationale) retailontwikkelingen. 

Sprekers

Manuel Buskop, retaildeskundige

Op basis van zijn praktijkervaring bij diverse retailers en branchekennis, is hij gespecialiseerd in het bijeenbrengen van kennis en kennissen. Door zijn retailachtergrond bij o.a. BCC en Intergamma, is hij samen met Focusplaza als geen ander in staat om waardevolle verbindingen te leggen tussen de industrie en retail. 

Danny van den Burg, Retail sales lead bij GfK

Danny is commercieel verantwoordelijk voor Retail bij GfK in Nederland. GfK transformeert van een traditioneel marktonderzoeksbureau naar dé partner voor voorspellende data analytics. Danny heeft een ruime ervaring opgebouwd in sales, marketing, trade marketing en marktonderzoek bij Nestlé, Grolsch en Nielsen. 9 april geeft Danny ons een cijfermatig inzicht van de laatste trends in de dhz-retail.

Angela van Dongen, Formulemanager Hubo & Decorette (DGN Retail)

Angela is meer dan 20 jaar werkzaam bij DGN Retail/Euretco en is in de functie van Formule directeur verantwoordelijk voor Decorette en als Formule manager voor Hubo. 9 april deelt Angela haar visie op de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van doe-het-zelf retail. 

Yes, hier wil ik ook bij zijn!

Aanmelden

Deze workshop is onderdeel van het nieuwe meerFocus-programma van Focusplaza. meerFocus-abonnees kunnen deze workshops dan ook kosteloos bijwonen als onderdeel van hun meerFocus-lidmaatschap*. Nog geen meerFocus-abonnee? Dan bedraagt de investering voor deze workshop slechts 299 euro (excl. btw).  In verband met de beoogde interactie wordt deze workshop in kleine samenstelling georganiseerd. Hierdoor is er meer individuele aandacht per deelnemer. Er is dus een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

* Dit is niet een reguliere Focusplaza-lidmaatschap. Meer informatie over het meerFocus-lidmaatschap.

Al 20 jaar bewezen succes

Focusplaza begrijpt al meer dan 20 jaar de uitdagingen die fabrikanten/leveranciers en retailers hebben. We voorzien je van de nieuwste retailinzichten uit binnen- en buitenland. Vanuit sprekers én aan de hand van praktische bezoeken op de winkelvloer. Omdat we erin geloven dat zien en persoonlijk ervaren impact heeft. Zodat jij de creativiteit en inzichten van anderen kan gebruiken om jezelf te ontwikkelen en je business te laten groeien.


Praktische informatie

Datum: 9 april 2021
Tijd: 09.00 - 12.00 uur
Vorm: Interactief digitaal programma o.l.v. host en met divers gastsprekers.
Deelname: 1 ticket voor een kennissessie vanuit meerFocus of 0,5 Focuscredit 
of losse deelname à 299 euro* (excl. btw) p.p.
*Focusplaza-leden profiteren van een ledenvoordeel van 10%.

Ik wil meer weten. 
Vul onderstaand formulier en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.