Drivers for Change, 
het food retail landschap

De laatste inzichten en horen hoe anderen succesvol blijven...

Dat de retailmarkt enorm in beweging is, daar zijn we ons allemaal van bewust. Het dagelijks leven van de consument is veranderd op manieren die enkele maanden geleden nog ondenkbaar waren. De coronacrisis veranderde in no-time ons koopgedrag.

Dus staan we als retailer én fabrikant voor de uitdaging om de snel veranderende consumentenmarkt te blijven voorzien van aantrekkelijke producten en diensten. Dat vraagt om overzicht en actuele inzichten en dat je kunt blijven werken aan toegevoegde waarde.

Deze trendsessie biedt precies dat. 

Op het menu staan vooral inspirerende voorbeelden van vernieuwing, een update van de laatste ontwikkelingen binnen retail en horen hoe anderen succesvol blijven.

Wat zijn de belangrijkste ontwikkelingen in de branche? Welke (internationale) winkels inspireren de Nederlandse markt? Welke rol speelt internet en social media? En hoe vertalen retailers de huidige trends naar toegevoegde waarde op hun winkelvloer? 

 

Deze en andere vragen staan centraal tijdens trendsessie op 30 maart a.s.. Aan de hand van honderden voorbeelden uit binnen- en buitenland geven retaildeskundige Gerrit Grievink en Manager Formule bij PLUS Retail Rober Delver je in één ochtend een helder beeld van de (internationale) retailontwikkelingen. 

Sprekers

Gerrit Grievink, retaildeskundige

Met meer dan 40 jaar ervaring in de fmcg-branche is Gerrit Grievink een belangrijke inspiratiebron voor retailorganisaties, merkartikelfabrikanten, versleveranciers en andere spelers in de distributiekolom. Vanuit Focusplaza en diverse adviserende en bestuurlijke functies bezoekt en analyseert Grievink jaarlijks meer dan 200 winkels en productiebedrijven over de gehele wereld. Opgedane inzichten deelt hij op 30 maart.

Rober Delver, Manager Formule bij PLUS Retail

Rober is meer dan 16 jaar werkzaam bij PLUS en is in de functie van Manager Formule verantwoordelijk voor (nieuwe) food concepten en de 'Briljant'-formule binnen PLUS Supermarkten. 30 maart deelt Rober zijn visie op de nieuwe ontwikkelingen op het gebied van foodretail.

Yes, hier wil ik ook bij zijn!

Aanmelden

Deze workshop is onderdeel van het nieuwe meerFocus-programma van Focusplaza. meerFocus-abonnees kunnen deze workshops dan ook kosteloos bijwonen als onderdeel van hun meerFocus-lidmaatschap*. Nog geen meerFocus-abonnee? Dan bedraagt de investering voor deze workshop slechts 299 euro (excl. btw).  In verband met de beoogde interactie wordt deze workshop in kleine samenstelling georganiseerd. Hierdoor is er meer individuele aandacht per deelnemer. Er is dus een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

* Dit is niet een reguliere Focusplaza-lidmaatschap. Meer informatie over het meerFocus-lidmaatschap.

Al 20 jaar bewezen succes

Focusplaza begrijpt al meer dan 20 jaar de uitdagingen die fabrikanten/leveranciers en retailers hebben. We voorzien je van de nieuwste retailinzichten uit binnen- en buitenland. Vanuit sprekers én aan de hand van praktische bezoeken op de winkelvloer. Omdat we erin geloven dat zien en persoonlijk ervaren impact heeft. Zodat jij de creativiteit en inzichten van anderen kan gebruiken om jezelf te ontwikkelen en je business te laten groeien.


Praktische informatie

Datum: 30 maart 2021
Tijd: 09.30 - 11.30 uur
Vorm: Interactief digitaal programma o.l.v. host en met divers gastsprekers.
Deelname: 1 ticket voor een kennissessie vanuit meerFocus of 0,5 Focuscredit 
of losse deelname à 299 euro* (excl. btw) p.p.
*Focusplaza-leden profiteren van een ledenvoordeel van 10%.

Ik wil meer weten. 
Vul onderstaand formulier en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.


Netherlands

Ik heb het Privacybeleid gelezen en begrepen.